dimarts, 22 d’abril del 2014

En Jim Botó i en Lluc el maquinista: Esbossos previs

Un dels treballs que haguerem d'entregar a principis d'any es tractava d'il.lustrar una obra literària, cinematogràfica o d'altre tipus de la nostra lliure elecció. Jo em vaig decantar per el primer llibre -però llibre de veritat, tota una novel.la de més de 200 pàgines!- que recordo que em varen llegir a la meva infància i del que en tinc més bon record: "En Jim Botó i en Lluc el maquinista" (Jim Knopf und Lukas der Lokomotivführer en l'alemany original), de Michael Ende, l'autor, entre d'altres, de "Momo" i "La Història Interminable". 
Aquests són els primers esbossos inicials que vaig realitzar dels dos personatges principals.


El primer esbós de tots que vaig realitzar d'en Lluc i en Jim partint tant sols del meu record dels personatges, sense cap referència preliminar.

Segon intent de trobar una imatge per als protagonistes principals; aquest cop prenent com a base les il.lustracions originals de Franz Josef Tripp, el primer il.lustrador de la novel.la.

En la recerca infructuosa d'una estètica pròpia per a les meves il.lustracions, l'avorriment pot ser un perillós enemic: intent de dibuix humorístic amb els protagonistes morts de fàstic per la lentitud del treball. 

Lummerland Style. Un dels últims esbossos i primera prova a color per a la parella de maquinistes, partint d'una il.lustració de Franz Josef Tripp (una altra vegada!) com a base. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada