dimecres, 14 d’octubre del 2015

Disseny de mascota

Com la setmana passada, l'entrada d'avui arriba tard, i, com moltes altres entrades anteriors, tracta sobre un treball de classe. En definitiva, es tractava de crear una mascota per a una empresa imaginària de la nostra elecció. Jo em vaig decantar per a una botiga especialitzada en la venta d'equip per a esports d'aventura i de risc; i com a mascota, després de diversos intents fallits de crear-ne una a partir del no-res, vaig acabar basant-me en un animal real: el fennec o guineu del desert (Vulpes zerda), per tenir unes característiques pròpies molt particulars. 


Esbossos a llapis sense tenir cap idea concreta ni de quin tipus de negoci hauria de representar la mascota o quin tipus de criatura hauria de ser, buscant inspiració des de "Alícia a través del mirall" a Pokémon. 

Més esbossos a llapis, però aquest cop més concrets o en la direcció de buscar una mascota d'un ambient exòtic.

Un cop escollit el negoci de la botiga d'esports de risc i aventura, i al fennec com a representant de la mateixa, vaig passar a fer proves de color. Aixímateix, vaig decidir "sub-dividir" la mascota segons tres seccions diferents de la botiga: el fennec "blau-verd" per a la secció juvenil o d'aprenents, el fennec "groc-taronja" per als principiants i clients habituals i, finalment, el fennec "roig" per als experts i els aficionats més aventurers habituats a l'adrenalina.

Més proves de color i de composició de la il.lustració final.

Il.lustració del disseny definitiu amb els tres fennecs segons la secció de la botiga que els hi correspondria. 

  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada