dimarts, 27 d’octubre del 2015

En Jim Botó i els 13 Salvatges: Proves de color

Lentament, segueixo pujant de mica en mica entrades dedicades al meu projecte final: l'adaptació en 8 il.lustracions de la novel.la "En Jim Botó i els 13 Salvatges", de l'escriptor alemany Michael Ende. La d'aquesta setmana es troba dedicada a les proves de color que vaig fer abans de decantar-me per a una o altra tècnica, acabant sient la combinació de tres.

Proves amb aquarel.la (i amoníac per fer un efecte de llum enmig de la foscor).

La primera idea va ser, com mostra la prova de l'esquerra, utilitzar l'acríclic com a tècnica única; però per culpa del meu desconeixament i la lentitud per avançar en el treball, em vaig decantar per l'aplicació de fins a tres tècniques diferents.

Proves amb colors de pastel i de la il.luminació de l'escena.


Procés en el qual es detalla l'execució per a les il.lustracions finals: Primer una capa d'aquarel.la per donar color general; després pastels per dotar de profunditat i entitat els elements de la il.lustració; i, finalment, aplicació de llapissos de colors per destacar els detalls i acabar d'arrodonir el resultat final.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada