dimarts, 16 de juny del 2015

Díptic de presentació: Nevermind and nevertheless...

Un cop finalitzat el curs, toca fer una mica de recopilació i, el millor treball per a fer-ho, no pot ser més que aquest exercici de classe. Es tractava de fer un díptic a mode de presentació nostre i que mostrés una mica el nostre treball… com un petit mostrari, vaja! Jo em vaig decidir per fer com un petit "mini-còmic" rescatant de l'oblit als personatges de la tira còmica fallida Noelia's Way.


Original en blanc i negre i portada definitiva del díptic colorejada amb Photoshop. La grandària és A4 peruqè es pugués doblegar sense problemes.

Original a llapis i en blanc i negre de les figures de l'interior del díptic.


Totes les figures interiors per a adornar-lo acabades i llestes amb el seu colorejat de Photoshop. Cada una d'elles, carregada amb una petita mostra del meu treball, representa algun interès especial al llarg de la meva vida.

Original de la il.lustració del fons de l'interior del díptic. Es troba feta amb aquarel.la i llapissos de color i amb una grandària d'un A4.

Il.lustració interior finalitzada. Alguns elements del color de la il.lustració de fons foren retocats amb Photoshop, mentre que les figures animals i la tipografia també es van incloure d'aquesta manera. 



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada