dilluns, 1 de juny del 2015

Osgiliath 2003 de la Cuarta Edad

Posats a continuar celebrant coses (que la festa no pari!), i fent un petit incís per deixar una mica de banda la il.lustració pura i dura, ara farà just 13 anys, en plena dèria per l'estrena de les pel.lícules de "El Senyor dels Anells", vaig començar a escriure un "fan-fic" ambientat en el món futur de la Terra Mitjana, intentat compaginar una mica de ciència-ficció amb la fantasia pròpia de l'univers creat pel professor Tolkien. Sis anys en total vaig trigar en escriure la història sencera, finalitzant-la a l'any 2008, i deixant al darrera gairebé 800 pàgines escrites.
La il.lustració de baix n'és la portada que vaig realitzar per al relat, el qual podeu llegir per capítols a la pàgina de elfenomeno (on el vaig anar publicat periòdicament a l'inici), o descarregar-lo sencer des de el bloc del meu col.lega Yo No Soy Mike.


La il.lustració original, feta a llapis i tinta...


… I la portada sencera tal com va aparèixer publicat el relat, amb tipografia torta i maldestre feta a mà inclosa...


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada