dimarts, 9 de desembre del 2014

Aliens, la generació terrestre

Quan anava a l'institut vaig intentar inciar alguns còmics que no van anar enlloc. Un d'ells tractava sobre els extraterrestres xenomorfs de la saga de pel.lícules d'"Alien". El seu nom, "Aliens, la generació terrestre", indica més o menys per on haurien d'haver anat els trets. Així, la història estava ubicada en el meu poble natal, Blanes, i girava entorn la lluita per la supervivència d'un grup d'estudiants d'institut per sobreviure a la invasió dels aliens un cop es descobrien les restes d'un niu d'ous enterrats en les restes d'una antiga vil.la romana. Com havien arribat els ous a la Terra des de l'espai mai s'esclaria, però, en fi, tot havia de ser com molt "camp".


Les tres primeres pàgines que vaig aconseguir fer del còmic "Aliens, la generació terrestre". En elles es narra la troballa de les ruiïnes romanes que contenen les mortals espores espacials (ja que per altra banda, a Blanes, sí existeixen les restes d'un assentament romà). Totes són en un format gran, A3, i mentre que la primera plana d'introducció fou colorejada amb acrílic sobre una cartulina, la resta anaven a ser només en blanc i negre mitjançant tinta. 



Com a propina, algunes altres mostres dels meus intents de tirar endavant un còmic. A l'esquerra hi ha la primera pàgina de la que havia de ser l'adaptació de la novel.la "L'illa del doctor Moreau" de H.G. Wells i que no és més que una còpia descarada del pròleg vist a la pel.lícula del mateix nom del 1996. A la dreta hi ha l'esbòs de la fila de protagonistes que havien de sortir en el meu altre intent de còmic i del que ja en vaig parlar fa temps

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada