dimarts, 8 de març del 2016

En Jim Botó i els 13 Salvatges: Últim capítol

Després d'haver realitzat un petit projecte sobre la novel.la infantil "En Jim Botó i en Lluc el maquinista ", de l'escriptor alemany Michael Ende, que em va marcar de petit, durant el primer any, per al meu darrer projecte final, vaig decidir acometre la realització de 8 il.lustracions de la segona part del jove aprenent de maquinista Jim i el seu infatigable company Lluc: "En Jim Botó i els 13 Salvatges".
Les imatges següents són la culminació del mateix projecte sota la forma de la maqueta de llibre que vaig encarregar per donar un format físic a les il.lustracions.

La maqueta impresa acabada de sortir de la impremta.

I l'interior mateix del llibret...

Portada i contraportada de la maqueta, utilitzant una de les il.lustracions.


Exemples de com foren tractades les il.lustracions amb el programa InDesign per a ser possible la seva impressió en format físic.

Il.lustració que vaig fer com a culminació del meu primer projecte entorn a "En Jim Botó i en Lluc el maquinista", primera part de les aventures dels herois.

I la darrera de totes, a mode de colofó final del díptic que conformen "En Jim Botó i en Lluc el maquinista" i "En Jim Botó i els 13 Salvatges". 
COM MÉS TEMPS, MÉS ESTIMAT.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada