dimarts, 17 de febrer del 2015

They're back

Ja feia un temps que li anava donant voltes, però a la fi em vaig decidir per afrontar l'adaptació de la segona part de les aventures d'en Jim i en Lluc com a part del meu projecte final i a mode d'homenatge per "acabar" la feina que vaig iniciar l'any passat amb el treball que vaig realitzar amb "En Jim Botó i en Lluc el maquinista". Així doncs, en els mesos següents, espero poder anar penjant amb regularitat els esbossos i il.lustracions de "En Jim Botó i els 13 Salvatges" d'en Michael Ende. I per començar, la primera col.lecció d'esbossos de tots els personatges, principlas i secundaris, que aniran apareixent en les il.lustracions.

Els protagonistes principals de la història, en Jim, en Lluc i la princesa Li Si encaminant-se cap a la seva nova aventura.

D'esquerra a dreta, el Drac Daurat de la Saviesa, anteriorment conegut com a Sra. Queixaluda, el Sr. Tur Tur il.luminant la petita illa de Lummerland, i el capità de la temible banda de pirates dels "13 Salvatges".

D'esquerra a dreta, la petita sirena Sursulapitxi, filla del rei del mar, amb el seu estol de morses blaques, i al costat, el mig-drac Nepomucè amb el tritó Uixaurixum intentant solucionar el problema de l'enllumenat de sota el mar.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada