dimarts, 19 d’agost del 2014

Una mica de retrospectiva

En realitat, més que d'una retrospectiva, hauria de parlar de nostàlgia pura i dura. El cas és que aquests dies m'he trobat fent una mica de neteja per casa i m'he topat amb unes quantes il.lustracions de quan encara no m'havien caigut totes les dents de llet.


Que jo recordi, el meu primer treball "professional". La policia local del meu poble va organitzar un concurs per totes les escoles per a il.lustrar aquesta campanya. Deuria tenir uns 9 anys o així. 

Un dels primers cómics que recordo haver fet. I si surt en Cobi, no deuria de tenir més de 8 anys, en plena febre pels Jocs Olímpics de Barcelona 92.

Una típica escena de Sant Jordi i el drac que ens feien fer cada 23 d'abril.

I per acabar, una de les poques escultures de ceràmica que he fet en tota la meva vida, executada també durant la etapa escolar. Tot un homenatge a King Kong (la pel.lícula clàssica del 1933 és una de les meves preferides!). 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada