dimarts, 3 de juny del 2014

En Jim Botó i en Lluc el maquinista: princesa Li Si

Continuant amb la sèrie d'esbossos dedicats als personatges principals de la novel.la "En Jim Botó i en Lluc el maquinista", aquesta setmana li toca a l'espavilada i intel.ligent filla de l'Emperador de Mandala, la princesa Li Si.


El primer esbós que vaig realitzar d'ella, completament de memòria del que recordava de la història que vaig sentir quan era petit, sient més propera a una nina que a una persona humana normal i corrent.

En el segon, un cop rellegida la novel.la, vaig intentar ser més fidel a la imatge d'ella (així com també a les proporcions humanes normals!) que es dona d'ella.

La princesa al costat del seu pare, l'Emperador de Mandala, en un estampa en la que vaig intentar imaginar-me el dia a dia quotidià dels personatges.


Descrita a la novel.la gairebé com una set-ciències, vaig fer aquest esbós pensant en com sería la princesa fora de la pompositat de la cort, dedicada només exclusivament als seus estudis.

Aquesta ja és una imatge directament estreta de la novel.la: el tens moment en que la dragona Queixaluda maltracta a la princesa per haver donat una resposta correcta (de igual forma, la noia tampoc tenia gaires més alternatives: si hagués respós malament no s'hauria evitat l'odi visceral de la "professora"). 

Un moment més distès: En Jim i la princesa xerrant amicalment al costat de la locomotora Emma durant el viatge de retorn a la llar de la noia.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada